Lovi Összefogás

Csak közösen menthetjük meg a hazai lóversenyzést a megszűntetést jelentő végveszélytől. Ezen az oldalon nyomon követhető a magyar lóversenyzés megújítását célul kitűző mozgalom fejlődése, munkája és eredményei. Kérdése van? Küldje el: horvath.zalan@index.hu

IndaFotó képek

Friss topikok

Naptár

június 2017
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30

2009.12.02. 23:51 Horváth Zalán

Az új szimbólum: Nemzeti Összefogás

A magyar tenyésztésű ló szimbólumává válhat annak a most készülő programnak, amelyik kihúzhatja a hazai lovas életet a hosszú évek óta tartó csődhelyzetből.
Hanthy Kinga cikke az MNO honlapon.

Ígéretes, hogy az Országgyűlés sport- és turisztikai bizottsága felvette napirendjére a hazai lovas helyzet megvitatását, és a politikusok körében is elismerést és tetszést aratott a Pécsi István által prezentált demonstráció. A hazai lósport képviselői tavaly óta szorgalmazzák, hogy az állam szálljon ki a versenyszervezésből, ez ugyanis még az egyetlen sportág Magyarországon, amelyben nem a szakmai vezetés, hanem a tulajdonos MNV Zrt. határozza meg a versenynapokat. Ebből adódnak azok a dilettantizmusok, amelyek kiszolgáltatottá teszik a lótulajdonosokat.

Olvassa el a cikket!

1 komment


A bejegyzés trackback címe:

http://loversenyzes.blog.hu/api/trackback/id/tr701570232

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben.

Horváth Zalán · http://zalanhorvath.blogspot.com 2009.12.06. 05:07:42

Kedves Magasles!

Jövő év elejére tervezünk egy közgyűlést, ahol megvitatjuk a teendőket.
Minden építő javaslatra, így az Önére is nagyon számítunk.
Az utolsó kommentjében említett pontokkal messzemenőkig egyetértünk: becsületes megélhetést a résztvevőknek, korrekt kiszolgálást a nézőknek, izgalmas versenyeket a fogadóknak. Ez tömören a lényeg.
Ha kész a "termék", csak utána jöhet a marketing munka.